خاطره کودکی (بازی وبلاگی)

ممنون از دوست عزیزم  آق مجید به خاطر دعوت به این بازی.

کودکی من یه مقدار خیلی زیادیش تو ماجراهای جنگ بود و نبودن پدرم و تنهایی. از اون قسمتش غیر از محبت مادرم چیز زیادی رو دوست ندارم به خاطر بیارم. بعد از جنگ ما سه سال رفتیم  اصفهان زندگی کردیم که از سالهای خیلی خوب زندگی من بود. خاطره ای که اینجا میخوام بنویسم برمیگرده به اولین باری که به طور رسمی به همراه یکی از دوستان به دختربازی پرداختیم.  کلاس پنجم ابتدایی بودیم و اصولاً اون موقع من شخصاً فکر میکردم که بابا و مامان با هم یه سیب رو نصف میکنن و میخورن و بعدش بچه دار میشن. در بهترین شرایط فکر میکردم که مثلاً همیدگه رو میبوسن و بچه دار میشن (به دلیل تأثیر فیلمهای ویدوئی اون زمان).  یه دوستی داشتم اسمش فرزاد بود. یه روز با فرزاد راه افتادیم که بریم مدرسه که یه دختره هم سن و سال خودمون رو دیدیم. فرزاد گفت بیا یه کم اذیتش کنیم. چند بار هی با سرعت از کنار دختره رد شدیم. بعدش اومدیم دو طرفش شروع کردیم راه رفتن! طفلی کلی ترسیده بود. فرداش سر صف بودیم که دیدیم دختره با مامانش اومده! ضربان قلب من رفت روی 200. دختره راه افتاد تو صف و ما دو نفر رو به راحتی شناسایی کرد!رفتیم توی دفتر و اونجا ناظم و مدیر و مامان دختره جلسه دادگاهی ما رو برگزار کردند. آقای ناظم به من گفت: «خوبه منم برم فردا تو راه مدرسه خواهرت رو اذیت کنم؟» البته من اون موقع زرنگ بازی در آوردم گفتم اشکال نداره! (خوب خواهرم 2 سالش بود و مدرسه نمی رفت). اینو که گفتم ناظم گفت هر دوتون با ولیتون فردا میاین وگرنه کابل میخورین. و خوب صد البته بنده روز بعد ضربات کابل رو نوش جان کردم! … عواقب این دختربازی باعث شد که تا سالهای سال این کار رو بد بدونم و این چنین بود که مجرد باقی موندم!!!

5 پاسخ به “خاطره کودکی (بازی وبلاگی)

  1. خیلی جالب بود
    مرسی

  2. از همون اول شر بودی تو ;)

  3. چرا این پستتو به انگلیسی نذاشتی؟! رعایت مصالح امنیتی و ملی و اینجور چیزا دیگه …. دو نقطه دی

  4. مطمئن هستی که کابل خوردی؟

  5. آخه من نميدونم هوس چه ربطي به ازدواج داره؟!! در ضمن تو فرق بين آزادي اسلامي رو با آزادي غربي نميدوني كه اين مزخرفاتو نوشتي؟!!!

پاسخی بگذارید

